måndag 24 februari 2014

Dålig uppdatering!

De som följer bloggen har märkt en kraftig dipp i nya inlägg på senaste tiden. Hoppades jag skulle kunna hålla samma takt som i vintras men känner att det blir svårt.

Enkla orsaken som ligger bakom är att jag har för lite fritid och inte hinner skjuta, fota samt skriva i rimlig takt.

Arbetar som redovisningsekonom på en byrå här i Stockholm och våren är vår högsäsong när bokslut, årsredovisningar och (inom kort) inkomstdeklarationerna ska vara klara.

Kommer därför få tona ner mitt mål under en tid och sätta ett ny takt med 1 inlägg i veckan istället för 3 som jag snittat tidigare.

Detta kommer vara mitt mål att hålla till slutet av Maj då jag beräknar ha mer tid att öka upp antalet igen.

Skulle det vara så att jag snyltar åt mig någon fritid så kommer jag självklart slänga upp ett "bonusinlägg" när chans ges, men nya målet framöver kommer vara:

Nytt inlägg varje fredag.

Mvh//David




Inga kommentarer: